Főbb feladatok, munkák:

· Személyügyi feladatok (munkaviszony létesítésével, megszűnésével kapcsolatos dokumentációk bizalmas kezelése, munkáltatói igazolások kiállítása, személyügyi anyagok rendszerezése, és kezelése)

· A dolgozók munkaügyi kérdéseinek megválaszolása, tájékoztatása adózással, társadalombiztosítási ellátásokkal kapcsolatos témákban, valamint a munkáltató és dolgozók közötti információ közvetítése.

· Bérszámfejtéshez szükséges dokumentumok gyűjtése, kezelése, bérszámfejtés előkészítése. (jelenléti ívek, szabadságlisták, táppénzes dokumentumok kezelése) Kapcsolattartás a könyveléssel. Bérjegyzékek kiküldése a dolgozók részére.

· A szervezeti egység, ágazati szintű döntésekhez hiteles és pontos adatok és információk biztosítása.

· Szolgáltatási szerződések, és hozzá tartozó dokumentációk kezelése. (Hozzá tartozó levelezések, dokumentációk rendszerezése)

Anyag, eszközbeszerzés
· Egyéb ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok

Kapcsolattartás a szervezeti egység vezetőivel, projektvezetővel, és a területen dolgozó területi vezetővel, objektumvezetővel, illetve az adminisztrációs / pénzügyi munkatársakkal.
Igény szerint részvétel a vállalat belső oktatásain vagy a vállalat által igénybe- vett külső képzéseken.
Határidők, írásos folyamatok, belső szabályozók betartása, betartatása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
· legalább 1 éves adminisztratív tapasztalattal rendelkezel, a feladatokban rendkívül pontosan, precízen, felelősségteljesen és megbízhatóan végzed a munkád

· legalább középfokú végzettséggel rendelkezel

· szívesen és magabiztosan dolgozol önállóan, illetve egy kisebb csapat tagjaként

· rugalmasan alkalmazkodsz ad-hoc feladatokhoz és szereted a kihívásokat

· rutinosan használod a MS Office-t (Word, Excel)

· Precizitás, pontosság, alaposság, szabálykövetés, határozottság, jó kommunikációs készség, diszkréció

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
· középfokú angol nyelvtudás (külföldi partnerekkel való gördülékeny kapcsolattartás érdekében)

· “B” kategóriás jogosítvány és saját gépkocsi

· 10 ujjal vakon gépelés/gyors -és gépírás

Kezdés tervezett dátuma: 2020. 09. 28.

Állás típusa: Teljes munkaidő, Folyamatos

Fizetés: minimum 295 000,00Ft havonta

Tapasztalat:

adminisztratív területen szerzett: 1 év (Előnyös)
Távmunka:

Nem