Főbb feladatok, munkák:
· Személyügyi feladatok (munkaviszony létesítésével, megszűnésével kapcsolatos dokumentációk bizalmas kezelése, munkáltatói igazolások kiállítása, személyügyi anyagok rendszerezése, és kezelése)
· A dolgozók munkaügyi kérdéseinek megválaszolása, tájékoztatása adózással, társadalombiztosítási ellátásokkal kapcsolatos témákban, valamint a munkáltató és dolgozók közötti információ közvetítése.
· Bérszámfejtéshez szükséges dokumentumok gyűjtése, kezelése, bérszámfejtés előkészítése. (jelenléti ívek, szabadságlisták, táppénzes dokumentumok kezelése) Kapcsolattartás a könyveléssel. Bérjegyzékek kiküldése a dolgozók részére.
· A szervezeti egység, ágazati szintű döntésekhez hiteles és pontos adatok és információk biztosítása.
· Szolgáltatási szerződések, és hozzá tartozó dokumentációk kezelése. (Hozzá tartozó levelezések, dokumentációk rendszerezése)
Anyag, eszközbeszerzés
· Egyéb ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok
Kapcsolattartás a szervezeti egység vezetőivel, projektvezetővel, és a területen dolgozó területi vezetővel, objektumvezetővel, illetve az adminisztrációs / pénzügyi munkatársakkal.
Igény szerint részvétel a vállalat belső oktatásain vagy a vállalat által igénybe- vett külső képzéseken.
Határidők, írásos folyamatok, belső szabályozók betartása, betartatása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
· legalább 1 éves adminisztratív tapasztalattal rendelkezel, a feladatokban rendkívül pontosan, precízen, felelősségteljesen és megbízhatóan végzed a munkád
· legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
· szívesen és magabiztosan dolgozol önállóan, illetve egy kisebb csapat tagjaként
· rugalmasan alkalmazkodsz ad-hoc feladatokhoz és szereted a kihívásokat
· rutinosan használod a MS Office-t (Word, Excel)
· Precizitás, pontosság, alaposság, szabálykövetés, határozottság, jó kommunikációs készség, diszkréció
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
· középfokú angol nyelvtudás (külföldi partnerekkel való gördülékeny kapcsolattartás érdekében)
· “B” kategóriás jogosítvány és saját gépkocsi
· 10 ujjal vakon gépelés/gyors -és gépírás
Kezdés tervezett dátuma: 2020. 09. 28.
Állás típusa: Teljes munkaidő, Folyamatos
Fizetés: minimum 295 000,00Ft havonta
Tapasztalat:
adminisztratív területen szerzett: 1 év (Előnyös)
Távmunka:
Nem