Vevőszolgálati munkatárs
Feladatok:
Megrendelések kezelése, lebonyolítása. Telefonos és e-mail-es kapcsolattartás a vállalkozás viszonteladóival. Irodai adminisztrációs feladatok ellátása (pl.: bevételezés, számlázás, statisztikák stb.). Reklamációk kezelése. Szükség esetén egyéb feladatok elvégzése a felettes megbízása alapján.
Elvárás:
Kereskedelmi érzék. Gyors, pontos munkavégzés, terhelhetőség. Stressz tűrő képesség. Megoldás központú gondolkodás. Felhasználói szintű számítógépes ismeret (Outlook, Word, Excel).
Előny:
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk:
Kiemelkedő jövedelem. Barátságos irodai légkör. Felelősségteljes, sokoldalú, kihívásokban gazdag munkakör. Hosszútávon is perspektívát nyújtó biztos munkahely. Kedvezmény a vállalat által forgalmazott termékekből.