Cégünk, az IMPAVIDUS Trade Zrt. dinamikusan növekvő, Magyarországon, Szlovákiában kizárólagos disztribúciós szerződésekkel rendelkező, természetes alapú takarmánykiegészítőket, növény- és talajkondicionáló termékeket forgalmazó vállalkozás. Innovatív fejlesztésen alapuló termékeink használatával nemcsak a naturális termelési mutatók javulnak, hanem az elért nyereség is növekszik.
Hatvani irodánkba keresünk:
ügyviteli asszisztens munkatársat
4 órás részmunkaidőben. A kritériumoknak megfelelő pályakezdők jelentkezését is várjuk.
Az ideális jelentkező ismérvei:
középfokú végzettség,
alapos, precíz, önálló munkavégzés,
B kategóriás jogosítvány,
gyakorlott PC felhasználói ismeret.
Előny:
felsőfokú végzettség,
alapszintű angol nyelvismeret,
hasonló területen szerzett tapasztalat.
Főbb feladatok, amiben számítunk Önre:
HR ügyviteli feladatok (személyi anyagok, munkaidő nyilvántartások, kiküldetések nyilvántartása),
gépkocsikkal, biztosításokkal kapcsolatos adminisztratív feladatok,
házipénztár vezetése,
tárgyi eszköz nyilvántartások,
számlázás,
logisztikai feladatok, kereskedelmi asszisztens helyettesítése,
havi záráshoz kapcsolódó egyéb ügyviteli feladatok.
Miért válasszon minket?
Stabil lábakon álló, folyamatosan fejlődő cégünk hosszú távú szakmai alkotómunka lehetőségét és családias hangulatú munkakörnyezetet kínál.
Állás, munka területe(i):
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
Szakmai asszisztens
Pénzügy, Könyvelés
Számlázó, Pénztáros
Részmunkaidő 4 óra
Szükséges tapasztalat:
Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot
Szükséges nyelvtudás:
Nem igényel nyelvtudást
Munkavégzés helye:
3000 Hatvan, Balassi Bálint út 1.
Jelentkezés módja:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődését, és úgy érzi, hogy munkájával tagja szeretne lenni egy lelkes és dinamikus csapatnak, kérjük, küldje el fényképes szakmai önéletrajzát valamint motivációs levelét fizetési igény megjelölésével a jelentkezz gombra kattintva.