Miért más a GO! ügyfélszolgálaton dolgozni, mint egy átlag magyar ügyfélszolgálaton?
- Nálunk az ügyfélszolgálatos az egyik legmegbecsültebb pozíció.
Te vagy a kötőelem a kiemelkedő GO! tanfolyamaink és a szuper ügyfeleink között. - A GO! ügyfélszolgálaton nem találkozol unott, érdektelen ügyfélszolgálatosokkal. Sem Te, sem pedig a GO! tanulói.
- A GO! ügyfélszolgálatára kizárólag olyan emberek kerülnek be, akiknek belső indíttatása, hogy segítsenek másokon.
Mindenki, aki itt dolgozik, segíteni akar a tanulóinknak, amikor megkeresnek bennünket és nem csak le akarja tudni a napi 8 órát.
Ügyfélszolgálatosként nálunk a GO! tanulóit segíted, a szó legnemesebb értelmében.
- A GO! ügyfélszolgálatosait szeretik az ügyfeleink, mivel mi is szeretjük az ügyfeleinket.
- A GO! ügyfélszolgálat egy szelet Amerika Magyarországon (a jó értelmű Amerika 🙂 )
A GO! ügyfélszolgálatában az amerikai ügyfélszolgálatokra jellemző ügyfélközpontúságot valósítjuk meg.
Ezért érzi minden ügyfelünk azonnal, hogy teljesen más jellegű kiszolgálást kap a GO!-tól, mint máshol.
Főbb feladatok, munkák:
- Munkád során írásban és szóban segíted a tanulóinkat a termékeinkkel kapcsolatos információkkal
- adminisztratív teendőket végzel, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy az ügyfelek megkapják a vásárolt termékeket
- NEM call-centeres leszel és NEM telefonos értékesítő – nem kell hideghívásokat végezned.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Nagyon fontos, hogy jól tudj szóban és írásban is kommunikálni.
A munkád nagy részét az ügyfeleinkkel történő kommunikáció teszi ki. - Kedves és nyitott személyiségnek kell lenned. Ehhez a munkához ez elengedhetetlen.
- Stabil, felhasználói szintű általános számítástechnikai ismereteid legyenek.
Nem konkrét programok ismeretét várjuk el Tőled, hanem azt, hogy az újonnan megismert rendszereket gyorsan elsajátítsd és hatékonyan használd. Napi szinten a saját rendszerünkben kell dolgoznod majd. - Tudj gyorsan gépelni, a kommunikáció nagy részét írásban fogod végezni.
Nem kell, hogy égjen a kezed alatt a billentyűzet, de azért ne is sikíts örömödben, ha végre megtaláltál egy billentyűt. - Gyorsan kell tudnod tanulnod! Ez ügyfélszolgálatosként nálunk elengedhetetlen.
Ezeket a képességeidet fogjuk tesztelni az állásinterjúkon is.
- Nálunk az ügyfélszolgálatban mindenki magasan képzett, diplomás.
Viszont ez nem feltétele a jelentkezésednek. Ha rendelkezel magasabb képesítéssel, akkor az annyit már megmutat nekünk az előválogatásban, hogy valahol már bizonyítottad, hogy tudsz tanulni, ha kell.
Milyen személyiséget keresünk?
Online cég vagyunk, de a mindennapi munkánkban sokat dolgozunk együtt az irodában. Emellett Te folyamatosan az ügyfeleinkkel és az ügyfeleinkért is fogsz dolgozni. Ezért nekünk nagyon fontos, hogy milyen személyiség vagy.
- Olyan ember vagy, aki tényleg segíteni akar másoknak. Ez a pozíciód lényege. Mi napi szinten mindent megteszünk azért, hogy akik a mi szoftvereinkkel és könyveinkkel tanulnak nyelveket, a legjobb segítséget kapják. Ezt Tőled is elvárjuk, hogy így érezd és ennek megfelelően dolgozz.
- Pozitív vagy. Ha mások kárát lesed, nem nálunk a helyed. Ha butának nézel valakit, mert kérdez, akkor sem nálunk a helyed.
- Becsületes vagy, akkor is, ha éppen senki nem figyel és nem ellenőriz.
Mindenképpen jelentkezz, ha…
- Szeretsz stabil, kiszámítható munkakörben dolgozni olyan társaságban, ahol öröm a munka is.
- Szeretsz emberekkel dolgozni.
- Szeretsz dinamikusan fejlődő és mindig változni képes cégnél dolgozni.
- Ha nem egy rövid, átmeneti pozíciónak szánsz minket. A GO!-nál alig van fluktuáció.
A GO! ügyfélszolgálaton átlag 4-5 éve dolgozik mindenki. Ha jól érzed magad (jól fogod), mi szeretnénk, hogy Te is maradj sokáig.
Hatalmas előny, ha… (de nem feltétel)
- Ha tudsz angolul legalább írásban kommunikálni.
- Ha tudsz németül legalább írásban kommunikálni.
- Ha tudsz bármilyen egyéb (nem magyar) európai nyelven legalább írásban kommunikálni.
- A fentiek bármelyike előny, de egyike sem kifejezett feltétele az állásnak.
Kizáró tényezők, azaz ne jelentkezz, ha…
- Ha “antiszoc” vagy. Itt napi szinten emberekkel dolgozol, ez nem fér bele itt. 🙂
- Ha lusta vagy. Mi napi 8 órában dolgozunk, de azt kőkeményen kihasználjuk. Ha Te ellógni akarod a munkaidőt, nem nálunk a helyed.
- Ha képtelen vagy sztenderdeket és utasításokat betartani. A hatékony működéshez elengedhetetlen a sztenderdek követése. Ha Te kizárólag lázadsz, nem ez az állás a Neked való.
- Ha a munkahelyeden negatív hangulatot teremtesz, másokat rosszindulatúan kibeszélsz vagy negatív vagy, nagyon nem itt a helyed.
- Ha elkened a felelősséget, és mindig más a hibás. Nálunk a GO!-ban a vezetői szinten levők és a beosztottak is minden esetben vállalják, ha hibáztak. Mindenki hibázhat, de azonnal tanulnia kell a hibáiból és törekednie kell az azonnali javulásra. Ha besértődsz, amikor jelezzük, hogy ezt nem így kellett volna, akkor nem köztünk van a helyed.
- Ha csak azért jelentkezel erre a pozícióra, mert ugyan nem tetszik Neked, de úgy vagy vele, hogy „kivárom itt, amíg elmegy a korona, aztán majd továbbállok”. Hosszú távra tervezünk az új emberünkkel, így ez esetben nem illünk egymáshoz.
- Ha rossz érzés számodra, hogy ezt ilyen nyíltan leírjuk, akkor szintén nem nálunk a helyed. Szerintünk a nyíltság és az őszinteség a legfontosabb a munkahelyen és az ügyfeleink felé is. Ez minden együttműködés alapja.
A munkavégzésed
- A munkád során követed a tapasztalatainkat és az előírásokat, de bárhol látsz fejlesztést igénylő területeket, akkor arra beterjeszted az ötleteidet – mert csak csapatként mehetünk előre.
- Felfogod, hogy nem azért kapod a fizetésedet, hogy a munkahelyeden töltsd az idődet, hanem azért AHOGY azt az időt töltöd, azaz amilyen értéket teremtesz a munkaadód és ügyfeleink számára.
- A munkád során a megoldásra törekedj. Ne problémáid legyenek a megoldásokra, hanem megoldásaid a problémákra.
Amit kínálunk:
- Korrekt fizetést minden svindli nélkül.
A nettó fizetési igényedet ne felejtsd el feltüntetni az önéletrajzodban vagy a motivációs leveledben.
A pozícióra nincs fixen előre rögzített bér, nem pozíciókat, hanem embereket fizetünk meg a bemutatott képességeik alapján.
Minél jobb vagy, annál inkább együtt akarunk Veled dolgozni és annál magasabb bért tudunk Neked ebben a pozícióban felkínálni.
- Nálunk nincs vérszívás és kiszipolyozás. Jó hangulatú irodában dolgozol.
- Biztos, hosszú távú állást kínálunk.
A munkavégzés helye:
Az irodánk Gödöllőn van, közvetlenül tömegközlekedési csomópont mellett.
Ha Budapest felől közlekedsz, az Örs Vezér terétől 40 percre vagyunk HÉV-vel
vagy a Keletitől 30 percre vonattal. Az ügyfélszolgálatos pozícióban home-office lehetőség nincs a cégünknél.
Állás, munka területe(i):
Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
Telefonos ügyfélszolgálat
Szükséges tapasztalat:
Nem igényel tapasztalatot
Szükséges végzettség:
Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
Nem igényel nyelvtudást
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
Gödöllő