Miért más a GO! ügyfélszolgálaton dolgozni, mint egy átlag magyar ügyfélszolgálaton?

  1. Nálunk az ügyfélszolgálatos az egyik legmegbecsültebb pozíció.
    Te vagy a kötőelem a kiemelkedő GO! tanfolyamaink és a szuper ügyfeleink között.
  2. A GO! ügyfélszolgálaton nem találkozol unott, érdektelen ügyfélszolgálatosokkal. Sem Te, sem pedig a GO! tanulói.
  3. A GO! ügyfélszolgálatára kizárólag olyan emberek kerülnek be, akiknek belső indíttatása, hogy segítsenek másokon.

Mindenki, aki itt dolgozik, segíteni akar a tanulóinknak, amikor megkeresnek bennünket és nem csak le akarja tudni a napi 8 órát.

Ügyfélszolgálatosként nálunk a GO! tanulóit segíted, a szó legnemesebb értelmében.

  1. A GO! ügyfélszolgálatosait szeretik az ügyfeleink, mivel mi is szeretjük az ügyfeleinket.
  2. A GO! ügyfélszolgálat egy szelet Amerika Magyarországon (a jó értelmű Amerika 🙂 )
    A GO! ügyfélszolgálatában az amerikai ügyfélszolgálatokra jellemző ügyfélközpontúságot valósítjuk meg.
    Ezért érzi minden ügyfelünk azonnal, hogy teljesen más jellegű kiszolgálást kap a GO!-tól, mint máshol.

Főbb feladatok, munkák:

  • Munkád során írásban és szóban segíted a tanulóinkat a termékeinkkel kapcsolatos információkkal
  • adminisztratív teendőket végzel, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy az ügyfelek megkapják a vásárolt termékeket
  • NEM call-centeres leszel és NEM telefonos értékesítő – nem kell hideghívásokat végezned.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  1. Nagyon fontos, hogy jól tudj szóban és írásban is kommunikálni.
    A munkád nagy részét az ügyfeleinkkel történő kommunikáció teszi ki.
  2. Kedves és nyitott személyiségnek kell lenned. Ehhez a munkához ez elengedhetetlen.
  3. Stabil, felhasználói szintű általános számítástechnikai ismereteid legyenek.
    Nem konkrét programok ismeretét várjuk el Tőled, hanem azt, hogy az újonnan megismert rendszereket gyorsan elsajátítsd és hatékonyan használd. Napi szinten a saját rendszerünkben kell dolgoznod majd.
  4. Tudj gyorsan gépelni, a kommunikáció nagy részét írásban fogod végezni.
    Nem kell, hogy égjen a kezed alatt a billentyűzet, de azért ne is sikíts örömödben, ha végre megtaláltál egy billentyűt.
  5. Gyorsan kell tudnod tanulnod! Ez ügyfélszolgálatosként nálunk elengedhetetlen.

Ezeket a képességeidet fogjuk tesztelni az állásinterjúkon is.

  1. Nálunk az ügyfélszolgálatban mindenki magasan képzett, diplomás.
    Viszont ez nem feltétele a jelentkezésednek. Ha rendelkezel magasabb képesítéssel, akkor az annyit már megmutat nekünk az előválogatásban, hogy valahol már bizonyítottad, hogy tudsz tanulni, ha kell.

Milyen személyiséget keresünk?

Online cég vagyunk, de a mindennapi munkánkban sokat dolgozunk együtt az irodában. Emellett Te folyamatosan az ügyfeleinkkel és az ügyfeleinkért is fogsz dolgozni. Ezért nekünk nagyon fontos, hogy milyen személyiség vagy.

  1. Olyan ember vagy, aki tényleg segíteni akar másoknak. Ez a pozíciód lényege. Mi napi szinten mindent megteszünk azért, hogy akik a mi szoftvereinkkel és könyveinkkel tanulnak nyelveket, a legjobb segítséget kapják. Ezt Tőled is elvárjuk, hogy így érezd és ennek megfelelően dolgozz.
  2. Pozitív vagy. Ha mások kárát lesed, nem nálunk a helyed. Ha butának nézel valakit, mert kérdez, akkor sem nálunk a helyed.
  3. Becsületes vagy, akkor is, ha éppen senki nem figyel és nem ellenőriz.

Mindenképpen jelentkezz, ha…

  1. Szeretsz stabil, kiszámítható munkakörben dolgozni olyan társaságban, ahol öröm a munka is.
  2. Szeretsz emberekkel dolgozni.
  3. Szeretsz dinamikusan fejlődő és mindig változni képes cégnél dolgozni.
  4. Ha nem egy rövid, átmeneti pozíciónak szánsz minket. A GO!-nál alig van fluktuáció.
    A GO! ügyfélszolgálaton átlag 4-5 éve dolgozik mindenki. Ha jól érzed magad (jól fogod), mi szeretnénk, hogy Te is maradj sokáig.

Hatalmas előny, ha… (de nem feltétel)

  1. Ha tudsz angolul legalább írásban kommunikálni.
  2. Ha tudsz németül legalább írásban kommunikálni.
  3. Ha tudsz bármilyen egyéb (nem magyar) európai nyelven legalább írásban kommunikálni.
  4. A fentiek bármelyike előny, de egyike sem kifejezett feltétele az állásnak.

Kizáró tényezők, azaz ne jelentkezz, ha…

  1. Ha “antiszoc” vagy. Itt napi szinten emberekkel dolgozol, ez nem fér bele itt. 🙂
  2. Ha lusta vagy. Mi napi 8 órában dolgozunk, de azt kőkeményen kihasználjuk. Ha Te ellógni akarod a munkaidőt, nem nálunk a helyed.
  3. Ha képtelen vagy sztenderdeket és utasításokat betartani. A hatékony működéshez elengedhetetlen a sztenderdek követése. Ha Te kizárólag lázadsz, nem ez az állás a Neked való.
  4. Ha a munkahelyeden negatív hangulatot teremtesz, másokat rosszindulatúan kibeszélsz vagy negatív vagy, nagyon nem itt a helyed.
  5. Ha elkened a felelősséget, és mindig más a hibás. Nálunk a GO!-ban a vezetői szinten levők és a beosztottak is minden esetben vállalják, ha hibáztak. Mindenki hibázhat, de azonnal tanulnia kell a hibáiból és törekednie kell az azonnali javulásra. Ha besértődsz, amikor jelezzük, hogy ezt nem így kellett volna, akkor nem köztünk van a helyed.
  6. Ha csak azért jelentkezel erre a pozícióra, mert ugyan nem tetszik Neked, de úgy vagy vele, hogy „kivárom itt, amíg elmegy a korona, aztán majd továbbállok”. Hosszú távra tervezünk az új emberünkkel, így ez esetben nem illünk egymáshoz.
  7. Ha rossz érzés számodra, hogy ezt ilyen nyíltan leírjuk, akkor szintén nem nálunk a helyed. Szerintünk a nyíltság és az őszinteség a legfontosabb a munkahelyen és az ügyfeleink felé is. Ez minden együttműködés alapja.

A munkavégzésed

  1. A munkád során követed a tapasztalatainkat és az előírásokat, de bárhol látsz fejlesztést igénylő területeket, akkor arra beterjeszted az ötleteidet – mert csak csapatként mehetünk előre.
  2. Felfogod, hogy nem azért kapod a fizetésedet, hogy a munkahelyeden töltsd az idődet, hanem azért AHOGY azt az időt töltöd, azaz amilyen értéket teremtesz a munkaadód és ügyfeleink számára.
  3. A munkád során a megoldásra törekedj. Ne problémáid legyenek a megoldásokra, hanem megoldásaid a problémákra.

Amit kínálunk:

  1. Korrekt fizetést minden svindli nélkül.
    A nettó fizetési igényedet ne felejtsd el feltüntetni az önéletrajzodban vagy a motivációs leveledben.

A pozícióra nincs fixen előre rögzített bér, nem pozíciókat, hanem embereket fizetünk meg a bemutatott képességeik alapján.

Minél jobb vagy, annál inkább együtt akarunk Veled dolgozni és annál magasabb bért tudunk Neked ebben a pozícióban felkínálni.

  1. Nálunk nincs vérszívás és kiszipolyozás. Jó hangulatú irodában dolgozol.
  2. Biztos, hosszú távú állást kínálunk.

A munkavégzés helye:

Az irodánk Gödöllőn van, közvetlenül tömegközlekedési csomópont mellett.
Ha Budapest felől közlekedsz, az Örs Vezér terétől 40 percre vagyunk HÉV-vel
vagy a Keletitől 30 percre vonattal. Az ügyfélszolgálatos pozícióban home-office lehetőség nincs a cégünknél.

Állás, munka területe(i):
Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
Telefonos ügyfélszolgálat
Szükséges tapasztalat:
Nem igényel tapasztalatot
Szükséges végzettség:
Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
Nem igényel nyelvtudást
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
Gödöllő