A feladatkör, amiben kibontakozhatsz:
munkakörödben hangsúlyos lesz az új üzleti partnerek felkutatása és a Sixt teljes szolgáltatási portfóliójának értékesítése (rent a car, flottamenedzsment, limousine service – Sixt expressz kártya – prepaid termékek) a kitűzött célok megvalósulása érdekében;
folyamatos adatbázis építés és karbantartás;
értékesítés ösztönzés és támogatás;
folyamatszervezés és – menedzsment a következő területeken: piackutatás, lead-menedzsment, szerződéses folyamat lebonyolítása a Sixt policy előírásait betartva
ügyfél akvizíció;
meglévő üzleti kapcsolatok – kiemelt ügyfelek – gondozása és menedzselése;
javaslatok és jelentések készítése a menedzsment felé a teljesítmény növelése érdekében;
üzletfejlesztési javaslatok megfogalmazása a piaci visszajelzések alapján, partneri igények felmérése;
CRM és egyéb Sixt specifikus rendszer használata;
riportálás a sales- és cégvezetés felé.


Elvárások:
nemzetközi vállalati környezetben, döntéshozói szinten, szolgáltatások személyes értékesítése terén legalább 3-5 éves szakmai tapasztalat;
elkötelezettség a prémium minőség iránt;
ügyfél- és megoldásközpontú szemlélet;
proaktivitás;
magabiztos kommunikációs- és tárgyalási rutin döntéshozói szinten;
erős csapatszellem, szoros kapcsolattartás a támogató társosztályokkal;
tárgyalóképes angol nyelvtudás.


Amit kínálunk:
fix alapbéren felül teljesítmény alapú havi és éves bónusz;
cafeteria;
vállalati gépkocsi céges és magáncélú használatra;
rugalmas munkaidő, home office lehetőség;
a város több pontján ingyenes sportolási lehetőség;
hetente gyümölcsnap;
ingyenes irodai masszázs;
jóléti programok;
Egyéb
Munkakezdés: azonnal

Foglalkoztatás: határozatlan idejű munkaviszony, heti 40 óra