Az új munkatárs kiemelt feladatai:
A HR analitika és elemzés folyamat működtetése és fejlesztése a vállalatcsoport üzleti stratégiájának hatékony támogatása érdekében a vezető által meghatározott részterületeken.
A HR gazdálkodást támogató elemzések, statisztikák, külső-belső adatszolgáltatások készítése.
A vállalatcsoport egységes elvei szerinti létszám és HR költség tervezés, a terv teljesülésülések folyamatos figyelemmel kisérése, prognózisok előállítása.
Háttértámogatás nyújtása a vállalatcsoport üzleti tervezés meghatározott részterületeihez.
Rendszeres és eseti ad-hoc riportok készítése, karbantartása.
Részvétel az egységes HR adatbázisok karbantartásában, fejlesztésében.
A HR területet érintő külső körülmények és belső igények változásának figyelemmel kísérése.
Akit keresünk:
Felsőfokú HR és/vagy közgazdasági végzettség.
Számviteli, pénzügyi ismeretek. Kontrolling területen szerzett szakmai tapasztalat.
Microsoft Office rendszer magasszintű ismerete (EXCEL, PPT).
Nagyvállalati környezetben szerzett munkatapasztalat.
Logikus és analitikus gondolkodás.
Erős numerikus készség.
Precizitás és szervezettség.
Eredményorientáltság.
Jó probléma megoldó képesség.
Előnyt jelent:
HR területen szerzett szakmai gyakorlat, HR rendszerek ismerete.
Adatbázis-kezelési tapasztalat, makrók ismerete.
Amit kínálunk:
Versenyképes bér
Teljesítmény alapú bónusz
Széleskörű béren kívüli juttatási csomag (cafeteria, egészségbiztosítás, Kockázati balesetbiztosítás)
Rugalmas munkaidő
Home office lehetőség
Állás, munka területe(i):
HR, Munkaügy
HR adminisztráció
HR generalista, Specialista
Pénzügy, Könyvelés
Kontrolling
Szükséges tapasztalat:
1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
Főiskola
Szükséges nyelvtudás:
Nem igényel nyelvtudást
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
Országosan bárhonnan végezhető