Feladatok:
A projektvezető és szerelésvezető támogatása adminisztratív feladataiban úgy, mint:
Helyi, munka szintű anyag- és eszközgazdálkodás elvégzése, anyagok kiadása, eszközök kiadása és visszavételezése – ennek teljeskörű adminisztrációja
Eszközigények és anyagigények összeállításában és nyomon követésében, időszakos ellenőrzésében való közreműködés
Közreműködés a napi, heti, havi munkaszervezésben
Alvállalkozókkal, megrendelőkkel való kapcsolattartás – eszközök és anyagokkal kapcsolatos kérdésekben
Garanciális kérdések kezelése
Elszámolások előkészítése, munkalapok, vonatkozó dokumentumok összeállítása
Adatrögzítés, nyilvántartások, jelentések vezetése
Statisztikák készítése
Elvárások:
Hasonló területen szerzett min. 1 éves tapasztalat
Minimum középfokú iskolai végzettség
MS Office felhasználói szintű ismerete (főképp az Excel gyakorlati tudása)
Önálló és precíz munkavégzés
Rugalmasság, problémamegoldó képesség
Jó kommunikációs készség / határozott fellépés
Előnyt jelent:
’B’ kategóriás jogosítvány
műszaki végzettség
„Miért jó nálunk dolgozni?”:
Az új munkatárs dinamikusan fejlődő cégben és fiatalos csapatban dolgozhat,
Egyensúly a munka és a magánélet között,
Stabil, hosszú távú, határozatlan idejű, 100%-os bejelentéssel járó munkaviszony.
Munkavégzés helye:
Projekt helyszínétől függően országos munkavégzés – lakhatás és/vagy utazás támogatással
Állás, munka területe(i):
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
Teljes munkaidő
Szükséges tapasztalat:
1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges nyelvtudás:
Nem igényel nyelvtudást
Munkavégzés helye:
Országosan bárhonnan végezhető