Feladatkör, kompetenciák és felelősség
Szeretnél egy stabil hátterű, biztos lábakon álló, nemzetközi környezetben, fiatalos csapatban dolgozni?
Hajlandó vagy tanulni, fejlődni?
A támogatást tőlünk megkapod!

Várunk csapatunk új tagjaként !
Milyen feladatok várnak rád?

*Fuvarokmányok kezelése
*Kapcsolattartás a légitársaságok képviseleteivel és az ügyfelekkel illetve a vámhivatallal
*Statisztikák és vámjelentések készítése
*Járatokkal kapcsolatos adminisztrációs ügyintézés

Mit várunk el tőled?

*Adminisztratív területen szerzett releváns tapasztalat
*Minimum középfokú iskolai végzettség (érettségi)
*Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
*Ügyfélközpontú szemlélet

  • Minimum társalgási szintű, napi gyakorisággal használt angol nyelvtudás
    *Tanulási hajlandóság, alkalmazkodókészség a repülőtér egyenlőtlen munkarendjéhez
    *Büntetlen előélet

Mit kezelünk előnyként?

Jó problémamegoldókészség, magas fokú stressztűrőkészség

Mit kell tudni a munkaidőről?

Teljes munkaidő; a hét minden napján, napi változó munkakezdéssel, az előre kiadott munkarenddel hétvégén és ünnepnapokon is.

Mi az, amit nyújtani tudunk számodra munkádért cserébe?
*Bejelentett, legális munkavégzés egy színes és mozgalmas környezetben
*Versenyképes jövedelem, pótlékok
*Nemzetközi környezet
*Fejlődési, előre lépési lehetőség
*Betanulás támogatása

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését várjuk jelentkezését az allas@aidehungary.hu e-mail címre a pozíció megjelölésével.

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók
középfokú végzettség érettségivel
OKJ
főiskolai/egyetemi hallgató
főiskolai végzettség
egyetemi végzettség
posztgraduális végzettség
Beszélt nyelvek
Angol nyelv – Küszöbszint (B1)