Partnerünk, a SKYGUARD, autóipari kényelmi szolgáltatást kínál prémium ügyfelek számára, és itt lenne egy pozíciónk, aminek hivatalos nevet adni kemény diónak bizonyult, mivel még új a szerepkör, így eddig nem hívtuk sehogyan. Inkább körülírjuk:

Egy pozíció, ahol kevésbé a konkrét munkatapasztalatot, hanem a személyiséget keressük!

Úgy gondoljuk neked való a lehetőség, ha például eddig:

– a légiközlekedésben dolgoztál (pl. stewardess vagy flight manager), ahol alapvetően élvezted, hogy a panaszokkal érkezőkből egy elégedett, és kisimult arcú vendéget varázsoltál, és ugyanúgy kellett foglalkoznod arab sejkekkel, mint turistaosztályon utazó kalandorokkal is…és mégsem okozott gondot az áthangolódás

vagy esetleg

– valami teljesen más irányból érkezel, akár tanár végzettséggel, de igazi talpraesett személyiség vagy és az egyes ügyfelekre pedig nem úgy tekintesz, mint egy a sokból, akin gyorsan túl kell esni, hanem, mint egy rád bízott gyermekre, aki mindig egyedi és fontos…

..és kicsit is érdeklődsz a műszaki dolgok iránt, akkor ez a lehetőség lehet az, amit keresel.

Bár műszaki termékkörről van szó, nem műszaki support-os kollégaként van rád szükség (minden ilyen lexikális szakmai tudást, amire szükséged lesz, az első pár héten magadra tudsz szedni), de nem is kell gátlástalanul értékesítened: pontosan a két pozíció között képeznél egy összekötő szerepet. Már meglévő ügyfelekkel tartanál kapcsolatot, mind személyesen (ez a hangsúlyosabb rész), mind telefonon keresztül (körülbelül 50-50%-ban). (Természetesen nem MLM-ről van szó, és nem is sikerdíjas jutalékrendszerről)

Ha ismerős a szituáció, amikor egy panaszos – borzolt kedélyű – ügyfél érkezik hozzád, és mindenki más számára a helyzet egy “bárcsak ez a rész maradhatna ki a mai napból” szituáció, de te tudod, hogy nálad van a megoldás kulcsa, akkor alkalmas vagy a szerepre. Mindezt persze teszed végtelen és természetes udvariassággal, és magabiztossággal.

Összességében tehát:
egy kifejezetten prémium termék, prémium ügyfélkörének nyújtanál kapcsolati vagy kommunikációs támogatást
illetve (amikor éppen nem egy személyes beszélgetést folytatsz) segédkeznél az egyedi fejlesztésű szoftverek kampányának kidolgozásában,
vagy közreműködnél a felmerülő hibák felismerésében és javításában.
Amennyiben:
otthonosan mozogsz a Microsoft Office alkalmazások világában,
proaktív vagy
egészséges önismerettel rendelkezel, van egy ösztönös pedagógus/pszichológus vénád
a problémamegoldó képességed a legnagyobb erényed
barátságos, simulékony a természeted
valamint kifejezetten igényes vagy a saját munkádra
és társalgási szinten magabiztos vagy angolból, esetleg más idegen nyelveken, akkor ebben a pozícióban ragyogni fogsz.

Bér: nettó 200.000-300.000 forint/hó között tapasztalattól függően

Lokáció: 3. kerület, Szentendrei út (Csillaghegyi HÉV megállótól 3 percre)

Állás, munka területe(i):
Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
Telefonos ügyfélszolgálat
Értékesítés, Kereskedelem
Mérnök, Műszaki értékesítő
Értékesítési munkatárs
Szükséges tapasztalat:
Nem igényel tapasztalatot
Szükséges végzettség:
Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
Angol (Alapfok/társalgási szint)
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
Havi nettó fizetési keret:
200.000 – 300.000 Ft

Munkavégzés helye:
Budapest, III. kerület