Mit jelent ez röviden?

Neked milyen egy jó ügyfélszolgálat? Szerintünk olyan, ahol figyelnek az ügyfelekre, éreztetik, hogy minden kérdés fontos, gyors válaszokra és megoldásokra törekszenek, és még az is számít, hogy az egész ügyintézés jó élmény legyen. Olyan embereket keresünk a csapatunkba, akik hasonlóan gondolkodnak, úgyhogy ha Te is így vagy ezzel, akkor jelentkezz, és építsd a karriered Magyarország egyik legnagyobb e-kereskedő vállalatánál

Milyen feladatok várnak Rád?
Hozzád fognak befutni a vásárlói megkeresések, legyen szó akár telefonról, e-mailről vagy chatről
Te leszel az elsődleges kapcsolattartó az ügyfelek számára
Rendelésekkel, termékekkel, garanciakezeléssel kapcsolatos információkkal segíted a vásárlóinkat a kidolgozott folyamatok mentén
Szakértelmeddel és hozzáértéseddel támogatod a megkereséseket
Lesznek olyan feladataid is, ahol szükség lesz más csapatokkal való együttműködésre, így velük is tartod majd a kapcsolatot
Téged keresünk akkor, ha…
Szeretnél Magyarország piacvezető e-kereskedő vállalatának ”hangja” lenni
Élvezed a nyüzsgő, fiatalos hangulatot
Szeretsz önállóan feladatokat megoldani és mindent megteszel azért, hogy a vásárló mosolyogva búcsúzzon el Tőled
Nyitott vagy és könnyen megtalálod a hangot az ügyfelekkel
Nem ismeretlen számodra az Office csomag
Pályakezdők jelentkezését is örömmel várjuk, hiszen mindenre megtanítunk
Mit kínálunk Neked?
Fix alapbér mellett családias, barátságos légkört, igazi jófej társaságot, akik közé jó bejárni minden nap
Béren kívüli juttatásokat és kedvezményeket
Azonnali kezdési lehetőséget
Egy mentort, aki segít a kezdeti nehézségekben
Kidolgozott oktatási folyamatot
Karrier lehetőséget

És ha ez nem lenne elég…
Szünetekben egy masszázsfotelben vagy akár babzsákon is pihenhetsz
Van, hogy spontán gyümölcs-, csoki-, süti napon találod majd magad
Otthoni munkavégzésre (Home office) is adunk lehetőséget
Rendszeresen szervezünk csapatépítőket
Támogató környezet vesz majd körül, ahol építheted a karriered
Hol fogsz dolgozni?
Extreme Digital központi iroda: 1033 Budapest Reményi Ede utca 23.

Állás, munka területe(i):
Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
Telefonos ügyfélszolgálat
Szükséges tapasztalat:
Nem igényel tapasztalatot
Szükséges végzettség:
Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
Német (Középfok/kommunikációképes szint)
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
1033 Budapest Reményi Ede utca 23.