Magyarországon az egyik piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR szolgáltatásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt. A Trenkwalder Cégcsoport Észak-Kelet Magyarországi régiójába új munkatársat keresünk az alábbi pozícióba:
Régióvezető – Key Account Manager
Amit kínálunk:
Versenyképes bérezés + széleskörű béren kívüli juttatások (cafetéria, mobiltelefon, laptop, autó)
Professzionális munkakörnyezet és központi támogatás
Stabil, multinacionális vállalati háttér
Tapasztalatszerzés az egyik piacvezető HR szolgáltató cégnél
Önálló döntési jogkör és felelősség
Kihívásokkal teli munkakör vezetői támogatással
Elvárások:
Felsőfokú végzettség
Ügyfélkezelésben szerzett minimum 3 éves tapasztalat, előny: HR szolgáltatások ismerete
Ügyfél- és eredményorientált, proaktív személyiség
Kiváló kommunikációs és tárgyalási készség, stratégiai gondolkodásmód
Vezetői attitűd
B kategóriás jogosítvány elengedhetetlen
Magabiztos angol nyelvtudás
Feladatok:
Napi szintű kapcsolattartás a kiemelt vállalati partnerekkel, ügyféltárgyalásokon való aktív részvétel
Ügyfélelégedettség növelése
A vállalat stratégiai tervének kialakításában aktív közreműködés
A kiemelt ügyfeleink részére nyújtott szolgáltatás- és projekt portfólió népszerűsítése, bővítése
Fejlesztési igények kezelése, ajánlat adási folyamat menedzselése, nyomon követése
A régióhoz tartozó irodák eredményességének biztosítása
Új üzleti lehetőségek azonosítása