Feladatkör, kompetenciák és felelősség
Titkárságunkra keresünk asszisztens, titkárnő (back office) munkatársat.
Főbb feladatok:
Általános asszisztensi feladatok ellátása
Adatok rögzítése 
Nyilvántartások vezetése
Táblázatok, kimutatások, adatszolgáltatások készítése
Egyszerű pénzügyi, számlázási feladatok
Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
Bérinformációk
fizetési igény megjelölést kérünk!
Információk a kiválasztási folyamatról
Hosszú távú munkalehetőség.
A munkaidő hétfő-péntek: 08:00-17:00-ig (8 órás munkaidő, 1 órás munkaközi szünettel)
Várjuk: tartósan álláskereső, pályakezdő vagy több éves tapasztalattal rendelkező jelentkezését is.
A munkába lépés akár azonnal is lehetséges.
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük a nettó bérigény megjelölésével küldje el fényképes önéletrajzát a karrier@agropark.hu e-mail címre.
Jelentkezéseket várjuk a következő helységekből: Szeged, Kistelek, Ópusztaszer, Baks, Pusztaszer, Tömörkény, Csanytelek, Pálmonostora, Petőfiszállás, Csengele, Jásszentlászó, Kiskunmajsa, Kiskunfélegyháza, Csólyospálos, Forráskút, Üllés, Bordány, Balástya, Dóc, Szatymaz, Zsombó, Sándorfalva, Kiskundorozsma
 A kiválasztás befejezésének tervezett időpontja
 2019.05.30. (még 17 nap van hátra)
 A munkavállalóval kapcsolatos elvárások
 A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók
 középfokú végzettség érettségivel
 Jogosítvány
 B
 Az állásajánlat alkalmas pályakezdő számára
 Igen
 Készségek és személyes tulajdonságok
 Precíz pontos munkavégzés
 Magabiztosság
 Rugalmasság
 Önálló munkavégzés
 Problémamegoldó képesség
 HIRDETŐ CÉG
 A cég rövid jellemzése
 Az AGROPARK fő tevékenysége: mezőgazdasági gépkereskedelem, alkatrész értékesítés, javítás és szervizelés.
