Német tulajdonban lévő, dinamikusan fejlődő multinacionális autóipari beszállító vállalat megbízásából keresünk új kollégákat az alábbi munkakörbe:
Vevői reklamációkezelő
Feladatok:
Kapcsolattartás a vevőkkel
A beérkező minőségügyi reklamációk kezelése
Hibaanalízis készítése, helyesbítő és megelőző intézkedések megtétele
Együttműködés a társosztályokkal, mérnökséggel
Elvárás:
Kiváló műszaki rajzolvasási tudás és mérőeszköz ismeret
Legalább erős középszintű, magabiztos angol és/vagy német nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
Amit kínálunk:
Folyamatos fejlődési és előrelépési lehetőség
Stabil multinacionális háttér, hosszú távú munkalehetőség
Dinamikus, jó csapat, összetartó kollégák
Céges buszjárat
Munkavégzés helye:
Jászárokszállás
Jelentkezés:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, önéletrajzát „Vevői reklamációkezelő” jeligével küldje el a megadott e-mail címre.
További információ: +36 30 830-7234; +36 1 550 0113
Állás típusa: Teljes munkaidő
Nyelv:
német (Előnyös)
angol (Előnyös)