Német tulajdonban lévő, dinamikusan fejlődő multinacionális autóipari beszállító vállalat megbízásából keresünk új kollégákat az alábbi munkakörbe:

Vevői reklamációkezelő

Feladatok:

Kapcsolattartás a vevőkkel
A beérkező minőségügyi reklamációk kezelése
Hibaanalízis készítése, helyesbítő és megelőző intézkedések megtétele
Együttműködés a társosztályokkal, mérnökséggel
Elvárás:

Kiváló műszaki rajzolvasási tudás és mérőeszköz ismeret
Legalább erős középszintű, magabiztos angol és/vagy német nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
Amit kínálunk:

Folyamatos fejlődési és előrelépési lehetőség
Stabil multinacionális háttér, hosszú távú munkalehetőség
Dinamikus, jó csapat, összetartó kollégák
Céges buszjárat
Munkavégzés helye:

Jászárokszállás
Jelentkezés:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, önéletrajzát „Vevői reklamációkezelő” jeligével küldje el a megadott e-mail címre.

További információ: +36 30 830-7234; +36 1 550 0113

Állás típusa: Teljes munkaidő

Nyelv:

német (Előnyös)
angol (Előnyös)