Ügyfelünk, a világ egyik vezető öntapadó ragasztás technikai termékeket gyártó vállalata keres megbízható ügyfélszolgálati munkatársat logisztikai területre.
Több mint 6500 termékkel a világ 100 országában vannak jelen jelen, az autó-, papír-, nyomda- és elektronikai ipar területén. A cég fejlesztései Európa-szerte megkönnyítik az életet – az iskolákban, irodákban és otthonokban egyaránt.
Sokszínű, változatos feladatok, fiatalos csapat és új kihívások várják a csapatba újonnan csatlakozó kollégákat!
feladatok
Az ügyfélszolgálat munkatársaként a jelentkező feladata lesz a rendelések
teljes körű feldolgozása
• A rendelői igények kielégítése
• Az üzleti folyamatok fejlesztési lehetőségének proaktív definiálása
• Kapcsolattartás és együttműködés partnereinkkel
• Vevői adatok felvitele és azok adatbázisainak kezelése
• Rendelés visszaigazolások, számlák és egyéb vevői dokumentumok készítése
• A területi képviselők támogatása és együttműködés a társosztályokkal
• Vevői folyamatok teljes körű dokumentációja
elvárások
Főiskolai végzettség
1-3 év tapasztalat hasonló munkakörben (ügyfélszolgálat, order management, logisztika)
Kiváló felsőfokú angol nyelvtudás
MS Office és SAP ismerete elengedhetetlen
Jó kommunikációs és együttműködő képesség
Felkészültség és precizitás
amit kínálunk
Versenyképes fizetés és egyéb juttatások
Fiatalos, professzionális csapat
Modern, barátságos környezet
Karrierlehetőség
munkavégzés helye
Budapest