Főbb feladatok, munkák:
meglévő ügyfélkör telefonon történő felkeresése otthoni munkavégzéssel
saját ügyfelek tájékoztatása egy kényelmi szolgáltatásról, a szolgáltatás értékesítése
a híváshoz tartozó precíz adminisztráció
ügyfelekkel történő adategyeztetés és a rendszerbe történő adatrögzítés
tisztességes, meggyőző kommunikáció – tukmálás nélkül
Az álláshoz tartozó elvárások:
befejezett diploma, vagy biztosításközvetítő hatósági vizsga, vagy több év tapasztalat biztosítási területen
eszközigény: laptop vagy asztali gép stabil internet kapcsolattal + headset
meggyőző, gördülékeny, türelmes és ügyfélcentrikus kommunikáció
értékesítési készség, határozott fellépés, siker- és eredményorientált hozzáállás
önálló munkavégzés, de aktív együttműködés a kollégákkal
számítógép magabiztos használata
az oktatáson történő részvétel, szakmai ismeretek elsajátítása, tanulási hajlandóság
ELŐNY: call center vagy értékesítési tapasztalat
Amit kínálunk:
otthon, kényelmesen, teljes munkaidőben végezhető felelősségteljes feladatkör
versenyképes bérezés
tervezhető munkaidő-beosztás hétvége és éjszakázás nélkül
stabil és hosszú távú munkalehetőség, biztonság
a munkakörhöz kapcsolódó teljes körű képzés
A munkavégzéshez erkölcsi bizonyítvány szükséges.
Jelentkezés módja:
Jelentkezésre a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával van lehetőség!
Állás, munka területe(i):
Értékesítés, Kereskedelem
Telefonos értékesítő
Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
Telefonos ügyfélszolgálat
Szükséges tapasztalat:
Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot
Szükséges végzettség:
Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
Nem igényel nyelvtudást
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
Távmunka/otthoni munka
Munkavégzés helye:
Otthonról végezhető