Magyarország egyik piacvezető pénzintézeteként – országosan több mint 4000 munkatársunkkal – legfontosabb célunk, hogy partnereink pénzügyi igényeire a legmegfelelőbb megoldásokat kínáljuk mind a lakossági szolgáltatások terén, mind a vállalati szegmensben. Ezért fejlesztjük folyamatosan termékeinket és szolgáltatásainkat. Országszerte 210 lakossági fiókot működtetünk, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfélnek kínálunk banki és biztosítási megoldásokat. Bővebb információ itt található: www.kh.hu

Főbb feladatok
ügyfél akvizícióhoz szükséges információk beszerzése, rendszerezése
hitelezéshez kapcsolódó előszűrések, lekérdezések, információk előállítása
hitelezési folyamatban szereplő pénzügyi adatok előkészítése döntéshozatalhoz
szerződések, szerződésmódosítások előkészítése
napi monitoring feladatok, rendszeres vezetői monitoringhoz információk összegyűjtése és rendszerezése, kimutatások készítése
a vele egy szervezeti egységben dolgozó ügyfélkapcsolati menedzserek portfoliójába tartozó ügyfelekre vonatkozó fióki feladatkörbe tartozó adminisztratív teendők vonatkozásában intézkedés és kommunikáció az illetékes fiókkal
a beérkező ügyféligények becsatornázása az illetékes kollégához / szervezeti egységhez; a vele egy szervezeti egységben dolgozó ügyfélkapcsolati menedzserhez vagy az illetékes fiókhoz
ügyfélpanaszok rögzítése, kezelésük elindítása
kapcsolattartás a társterületekkel
problémakezelés és reklamációs ügyek kezelése
Munkakör betöltésének feltételei
szakirányú középfokú végzettség
MS Office programok felhasználói szintű ismerete
értékesítési szemlélet, ügyfélközpontúság
jó szóbeli és írásbeli kommunikáció, kapcsolatteremtő készség
tárgyalókészség
dinamizmus
eredményorientáltság
Munkakör betöltése során előnyt jelent
szakirányú felsőfokú végzettség
minimum 1 éves banki szakmai tapasztalat